Короткий опис
Даний функціонал дозволяє вашим клієнтам залишати відгуки (оцінка + коментар) після отримання послуг.
- Клієнти отримують СМС із запрошенням залишити відгук про співробітника після того, як запис на прийом відзначений як “Сплачений”.
- Після попередньої перевірки адміністратором компанії, відгуки стають видні клієнтам в віджеті онлайн-запису.
Докладний опис
Активація відгуків
Для активації механізму відгуків, перейдіть в Налаштування / Додатково, опція “Включити відгуки про візити “. Після цього в меню “Співробітники і зали” з’явиться новий пункт меню ” Відгуки “.
Налаштування СМС повідомлення для клієнтів
Для того, щоб клієнти змогли залишити відгук на співробітника, необхідно налаштувати нове СМС-повідомлення, у вкладці СМС. Увага: в цей текст необхідно вставити нову змінну {feedback_link} яка автоматично заміниться на посилання відкликання в СМС повідомленні.
Приклад повідомлення, яке отримає клієнт:
Форма відгуку для клієнта
Після того, як клієнт перейшов по посиланню з СМС, відкриється форма відгуків, в якій будуть вказані дата прийому, послуги і співробітник. Клієнт зможе поставити оцінку 1-5 зірок, а також вказати коментар до візиту:
Модерація (перевірка) відгуків
Після того, як клієнт залишив відгук про візит, на email, вказаний в налаштуваннях компанії, буде відправлено оповіщення про те, що залишений новий відгук, який вимагає модерації (перевірки):
Нові відгуки НЕ публікуються автоматично – адміністратор повинен перевірити їх попередньо, і потім опублікувати (або відхилити). Список відгуків зібраний в меню “Співробітники і зали” / “Відгуки”.
Після того, як відгук був перевірений, йому потрібно поставити статус “Опубликований” (відгук буде показуватися в віджеті онлайн-запису), або “Відхилений” ( відгук не буде показуватися ):
Відображення відгуків в віджеті онлайн-запису
При запису через онлайн-віджет ваші клієнти можуть подивитися загальну оцінку кожного майстра, кількість відгуків до його роботі, а також подивитися деталі кожного візиту: