Для того, щоб ваші клієнти могли самостійно записуватися на послуги через веб-сайт або соц. мережі, необхідно вказати графік роботи кожного фахівця.
Бажано вказати графік роботи на кілька тижнів вперед, тому що деякі клієнти воліють записуватися заздалегідь.
Кожен блок означає робочий період часу, який буде доступний для онлайн записи.
Авто-заповнення графіка
Ви можете створювати графіки роботи для кожного співробітника автоматично, на будь-який час вперед, за заданою схемою. При виборі графіка роботи співробітника внизу календаря з’являється блок, де ви вказуєте:
- на які дні тижня створити робочий час;
- на які години;
- з якої дати і по яку.
При натисканні на кнопку “Заповнити”, графік роботи співробітника заповниться відповідно до вказаних параметрів.
Авто-створення перерв
Цей механізм призначений для створення перерв у наявному графіку співробітника:
- виберіть співробітника
- проскрольте його календар вниз
- у блоці “Авто-створення перерв” вкажіть, на які дні потрібно створити перерви, на які години, і в який період дат
- натисніть “Заповнити”
Перерви будуть автоматично додані в графік обраного співробітника.
Копіювання поточного графіка іншому співробітнику
Цей механізм призначений для копіювання графіка обраного співробітника іншому співробітнику:
- виберіть співробітника
- проскрольте його календар вниз
- у блоці “Копіювання поточного графіка іншому співробітнику” виберіть того співробітника, на кого потрібно скопіювати графік
- виберіть період дат, за який потрібно скопіювати графік
- натисніть “Копіювати”
Авто-видалення графіка
Цей механізм призначений для видалення графіка обраного співробітника:
- виберіть співробітника
- проскрольте його календар вниз
- у блоці “Авто-видалення графіка” виберіть дні тижня і період дат, за який потрібно видалити графік
- натисніть “Видалити”
Коли ви відкриєте календар кожного співробітника, його неробочий час буде зазначено червоним фоном. Це дозволить вам записувати клієнтів тільки на той час, коли даний співробітник знаходиться на робочому місці.