Особистий кабінет клієнта у віджеті онлайн-запису дає змогу клієнтам переглядати свої минулі та майбутні записи, а також скасовувати та переносити їх.
Для того, щоб клієнти могли потрапити до свого особистого кабінету, їм необхідно буде отримати одноразовий пароль за допомогою СМС або в Телеграм-бота вашої компанії.
Тому, обов’язковою умовою роботи Особистого Кабінету є підключення СМС у вашій компанії АБО наявність Телеграм-бота.
Також, всі СМС з одноразовими паролями будуть відправлятися вашим клієнтам за ваш рахунок.
Як увімкнути Особистий Кабінет у віджеті?
Перейдіть до Налаштувань Компанії, далі до “Онлайн-запис” і увімкніть “Особистий кабінет” у віджеті онлайн-запису.

Після цього, у вашому віджеті онлайн-запису з’явиться іконка “Мої записи”

При кліці на цю іконку, клієнт перейде на форму введення номера телефону.
У разі, якщо пароль має бути надісланий за СМС, то будьте впевнені, що у вас налаштовані СМС і поповнено баланс.

У разі, якщо у вас підключений Telegram-бот, то клієнтам буде запропоновано підписатися на вашого бота прямо з вікна віджета:

Коли клієнт отримає одноразовий код (по СМС або в Телеграм-бота), цей код необхідно ввести у віджеті:

Якщо код вказано правильно, то клієнт отримає доступ до своїх минулих і майбутніх записів:
