Відправлення повідомлень через Telegram

Система Аппоінтер дозволяє відправляти клієнтам або співробітникам повідомлення про записи на прийом через месенджер Telegram. На відміну від класичних СМС, відправка в Telegram абсолютно безкоштовна, тому ми наполегливо рекомендуємо нашим клієнтам робити розсилки саме через цей месенджер.

Важливо: якщо у вас включена СМС-розсилка і Telegram-розсилка, то:

  1. Ті клієнти або співробітники, які підписалися на вашого Telegram-бота, отримуватимуть тільки Telegram-розсилку
  2. Ті клієнти або співробітники, які не підписалися на Telegram-бота, продовжать отримувати тільки СМС-розсилку

Налаштування Telegram-повідомлень відбувається в кілька етапів:

  • Компанії необхідно створити свого Telegram-бота і отримати його API-ключ
  • Вказати цей API-ключ в настройках компанії Аппоінтера
  • Повідомити назву бота всім клієнтам або співробітникам, які хочуть отримувати повідомлення в Telegram
  • Клієнтам або співробітникам необхідно підписатися на цього бота і погодитися з наданням свого номера телефону

А тепер докладніше про кожен крок:

Створення Telegram-бота

1. Відкрийте додаток Telegram (на телефоні або комп’ютері)

2. У пошуку введіть botfather, і потім “Старт”


3. У діалозі введіть /newbot

4. Придумайте назву вашому боту. Це може бути назва вашої компанії.


5. Придумайте користувача свого бота. Він повинен закінчуватися на bot. Наприклад: svetlanabot


6. Якщо ви все зробили правильно, то у відповіді, яка
з’явиться буде вказано ваш API-ключ

Вказання API-ключа в налаштуваннях Аппоінтера

  1. Перейдіть в налаштування Аппоінтера, вкладка Telegram
  2. Увімкніть “Відправляти повідомлення в Telegram замість СМС”
    – Ті клієнти або співробітники, які підписалися на вашого Telegram-бота, отримуватимуть тільки Telegram-розсилку
    – Ті клієнти або співробітники, які не підписалися на Telegram-бота, продовжать отримувати тільки СМС-розсилку

Далі, налаштуйте всі повідомлення і вкажіть Ім’я бота й отриманий API-ключ у відповідних полях:

Підписка клієнтів на Telegram-бота вашої компанії

Кожному клієнту або співробітнику, який хоче отримувати ваші повідомлення у Telegram, необхідно підписатися на вашого бота. Мабуть, це єдина незручність в порівнянні з СМС, але таким чином ваші клієнти або співробітники можуть убезпечити себе від спаму.

  1. Повідомте назву вашого бота клієнтам або співробітникам
  2. Клієнт або співробітник може знайти його через пошук і натиснути Старт.
  3. Далі клієнту або співробітнику необхідно погодитися з наданням боту свого номера телефону. Це необхідна умова для отримання розсилок в бот, тому що клієнти та співробітники ідентифікуються в базі Аппоінтера за номером телефону.

Ось і все 🙂
Якщо у вас залишилися питання, то фахівці нашої служби підтримки допоможуть вам з налаштуванням.