Якщо клієнт не з’явився на прийом, ви можете скористатися кнопкою “Не прийшов”, щоб відзначити цей запис як недійсний:
![клиент не пришёл аппоинтер](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image.png)
Коли запис відзначений як “Клієнт не прийшов”, він відображається у календарі жовтим напівпрозорим кольором, з закресленим текстом:
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-1.png)
При відкритті такого запису дані не будуть доступні для редагування. Такий запис можна лише видалити:
![кнопка клиент не пришел](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-2.png)
Дані про записи “Клієнт не надійшов” також доступні в наступних місцях програми:
Історія відвідувань клієнта
![статистика клиент не пришел в салоне красоты](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-3.png)
Денний звіт
![дневной отчет клиент не пришел](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-4.png)
Звіт по клієнтам
![салон красоты клиент не пришелщ](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-6.png)