Аппоінтер дає можливість вашим клієнтам самостійно записуватися на прийом через віджет, вбудований на ваш вебсайт, Інстаграм або Facebook.
Віджет онлайн-запису складається з 7 етапів:
1) Вибір міста
Якщо ваші філії знаходяться у кількох містах, то клієнту буде запропоновано вибір міста, в якому він хоче зробити запис.
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-7.png)
2) Вибір філії
На цьому етапі показуються всі філії мережі, з адресами кожного їх. Вказівка адреси філії доступна на сторінці Налаштування.
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-8.png)
3) Вибір послуг чи співробітника
Відвідувач може розпочати запис із вибору співробітника та його часу, або з вибору послуг.
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-9.png)
4) Вибір спеціаліста
Відвідувач вибирає спеціаліста, якого він бажає записатися. Налаштування спеціалістів, що виконують послуги, провадиться на сторінці Товари та послуги.
У списку спеціалістів-майстрів автоматично з’являється вибір “Будь-який спеціаліст”, якщо вибрану послугу надає більше 1 спеціаліста. Це корисно у випадку, якщо клієнту не важливо, якого виконавця записатися на прийом.
Під кожним спеціалістом показується його найближча вільна дата та 3 найближчих часів цього дня. Ця функція корисна для тих клієнтів, які хочуть записатися на прийом якнайшвидше.
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-10.png)
5) Вибір дати та часу
Відвідувач вибирає дату та час, на яку він бажає записатися до обраного фахівця. Налаштування розкладу співробітників для онлайн запису проводиться на сторінці Графік роботи.
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-11.png)
6) Вибір послуг
На цьому етапі відвідувач може вибрати одну або кілька послуг. При виборі якоїсь послуги у списку залишаться тільки ті, які виконуються тим самим фахівцем. Тобто. неможливо записатись на кілька послуг до різних співробітників.
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-12.png)
7) Контактні дані
Відвідувач показує контактні дані для запису на прийом. Якщо клієнт вже існує у базі закладу, то запис буде створено цього клієнта. Якщо клієнт не існує, то буде створено новий клієнт. Перевірка клієнтів на наявність у базі здійснюється за номером телефону.
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-13.png)
8) Запис збережено
![](https://baza-znanii.appointer.ua/wp-content/uploads/2022/06/image-14.png)