Аппоінтер дає можливість вашим клієнтам самостійно записуватися на прийом через віджет, вбудований на ваш вебсайт, Інстаграм або Facebook.
Віджет онлайн-запису складається з 7 етапів:
1) Вибір міста
Якщо ваші філії знаходяться у кількох містах, то клієнту буде запропоновано вибір міста, в якому він хоче зробити запис.
2) Вибір філії
На цьому етапі показуються всі філії мережі, з адресами кожного їх. Вказівка адреси філії доступна на сторінці Налаштування.
3) Вибір послуг чи співробітника
Відвідувач може розпочати запис із вибору співробітника та його часу, або з вибору послуг.
4) Вибір спеціаліста
Відвідувач вибирає спеціаліста, якого він бажає записатися. Налаштування спеціалістів, що виконують послуги, провадиться на сторінці Товари та послуги.
У списку спеціалістів-майстрів автоматично з’являється вибір “Будь-який спеціаліст”, якщо вибрану послугу надає більше 1 спеціаліста. Це корисно у випадку, якщо клієнту не важливо, якого виконавця записатися на прийом.
Під кожним спеціалістом показується його найближча вільна дата та 3 найближчих часів цього дня. Ця функція корисна для тих клієнтів, які хочуть записатися на прийом якнайшвидше.
5) Вибір дати та часу
Відвідувач вибирає дату та час, на яку він бажає записатися до обраного фахівця. Налаштування розкладу співробітників для онлайн запису проводиться на сторінці Графік роботи.
6) Вибір послуг
На цьому етапі відвідувач може вибрати одну або кілька послуг. При виборі якоїсь послуги у списку залишаться тільки ті, які виконуються тим самим фахівцем. Тобто. неможливо записатись на кілька послуг до різних співробітників.
7) Контактні дані
Відвідувач показує контактні дані для запису на прийом. Якщо клієнт вже існує у базі закладу, то запис буде створено цього клієнта. Якщо клієнт не існує, то буде створено новий клієнт. Перевірка клієнтів на наявність у базі здійснюється за номером телефону.
8) Запис збережено