Особистий кабінет клієнта у віджеті онлайн-запису дає змогу клієнтам переглядати свої минулі та майбутні записи, а також скасовувати та переносити їх.
Для того, щоб клієнти могли потрапити до свого особистого кабінету, їм необхідно буде отримати одноразовий пароль за допомогою СМС або в Телеграм-бота вашої компанії.
Тому, обов’язковою умовою роботи Особистого Кабінету є підключення СМС у вашій компанії АБО наявність Телеграм-бота.
Також, всі СМС з одноразовими паролями будуть відправлятися вашим клієнтам за ваш рахунок.
Як увімкнути Особистий Кабінет у віджеті?
Перейдіть до Налаштувань Компанії, далі до “Онлайн-запис” і увімкніть “Особистий кабінет” у віджеті онлайн-запису.
Після цього, у вашому віджеті онлайн-запису з’явиться іконка “Мої записи”
При кліці на цю іконку, клієнт перейде на форму введення номера телефону.
У разі, якщо пароль має бути надісланий за СМС, то будьте впевнені, що у вас налаштовані СМС і поповнено баланс.
У разі, якщо у вас підключений Telegram-бот, то клієнтам буде запропоновано підписатися на вашого бота прямо з вікна віджета:
Коли клієнт отримає одноразовий код (по СМС або в Телеграм-бота), цей код необхідно ввести у віджеті:
Якщо код вказано правильно, то клієнт отримає доступ до своїх минулих і майбутніх записів:
Скасування записів через Особистий Кабінет віджета
Для майбутніх (неоплачених) записів ваші клієнти будуть бачити кнопку “Скасувати” в Особистому Кабінеті віджета:
Натиснувши на цю кнопку, клієнти повинні будуть залишити коментар (обов’язковий):
Після скасування запису, на email компанії буде надіслано повідомлення:
Також СМС- або Телеграм-повідомлення можна відправити співробітнику, до кого був запис. Для цього заповніть 2 тексти:
Щоб співробітник отримав сповіщення, у нього має бути ввімкнена опція (у картці співробітника):