Модуль «Месенджери» є додатковим до основного функціоналу і оплачується окремо. Для підключення даного модуля, зверніться до нашого менеджера.
Для листування з вашими клієнтами через Телеграм-месенджер, Аппоінтер пропонує 2 канали комунікації.
Перший канал – листування через телеграм-аккаунт, прив’язаний до номера телефону
Якщо ваша компанія використовує для листування телеграм-аккаунт, прив’язаний до номера телефону, то ви можете зареєструвати його в Аппоінтері і вести листування через нього, без необхідності використовувати телеграм-додаток на комп’ютері або в телефоні.
Щоб підключити телеграм-аккаунт, прив’язаний до номера телефону:
1. Перейдіть на сторінку налаштувань Месенджерів

2. Вкажіть номер телефону, до якого прив’язаний телеграм-аккаунт і натисніть «Увійдіть через Telegram»

3. Отримайте код у ваш телеграм-аккаунт і вкажіть його в полі «Код»


4. Після успішного входу буде вказано ваш акаунт, який ви використовуєте

Ви можете перейти в меню «Telegram» і продовжити листування з вашими клієнтами:

Імена клієнтів, з якими ведеться листування через «телефонний» телеграм-аккаунт, позначені іконкою «Людинка»

Другий канал комунікації – через Телеграм-бота
Якщо ваша компанія вже використовує Телеграм-бота для відправки повідомлень, то тепер ви можете листуватися з клієнтами через цього бота.
Іншими словами, якщо раніше, коли клієнт намагався написати у ваш бот, йому надходило повідомлення про те, що даний бот не використовується для листування з компанією, то тепер ви можете відповідати клієнту через бота.
Якщо ж ви ще не підключили бота, але бажаєте це зробити, то пропонуємо вам прочитати розділ Відправлення повідомлень через Telegram.
Важливо: ви можете підключити одночасно 2 канали комунікації через телеграм: через акаунт, прив’язаний до номера телефону + через телеграм-бота. Клієнти, листування з якими відбувається через бота, будуть позначені іконкою «робот» у списку чатів.
