Appointer пропонує інтеграцію з провайдером IP-телефонії Binotel. Нижче представлені можливості такої інтеграції.
Відображення картки клієнта, що телефонує
Якщо клієнт уже записаний у вашій базі (Ім’я + номер телефону), то сповіщення показуватиме його дані, з можливістю перейти в картку клієнта.
Якщо клієнт ще не записаний у вашій базі, то повідомлення показуватиме тільки номер телефону, з можливістю створити нову картку для цього клієнта.
Дзвінок клієнту з його картки
У картці клієнта, навпроти його номера телефону, буде показуватися “трубка”. Після натискання на цю слухавку, буде ініційовано дзвінок клієнту, без необхідності ручного набору номера.
Процес відбувається в 3 етапи:
- спочатку Binotel ініціює дзвінок на лінію вашої компанії
- після того, як ваш співробітник зняв трубку, відбувається авто-дзвінок на номер клієнта
- після того, як клієнт відповідає на дзвінок, Binotel пов’язує клієнта з вашим співробітником.
Аналітика за дзвінками
Вся аналітика за дзвінками представлена в особистому кабінеті Binotel. Appointer не надає такої аналітики.
Як налаштувати інтеграцію Binotel і Appointer
- Після того, як ви відкрили обліковий запис у Binotel, зверніться до їхньої служби підтримки, і попросіть повідомити вам:
- Binotel ID
- Binotel secret
- Binotel Key
- Внутрішній номер, прив’язаний до лінії Binotel (за замовчуванням, це 901, але він може змінюватися)
- Вкажіть підтримці Binotel наступний запит: “Також для нашого облікового запису прохання викликати скрипт https://client.appointer.com.ua/binotel, під час вхідних дзвінків (для відображення картки CRM), за методом API CALL SETTINGS.”
- Повідомте менеджеру Appointer ваш номер телефону Binotel, а також ваш Binotel ID, Binotel Secret, Binotel Key і внутрішній номер.
- Наш менеджер зробить усі налаштування протягом години.