Інтеграція з телефонією Binotel

Appointer пропонує інтеграцію з провайдером IP-телефонії Binotel. Нижче представлені можливості такої інтеграції.

Відображення картки клієнта, що телефонує

Якщо клієнт уже записаний у вашій базі (Ім’я + номер телефону), то сповіщення показуватиме його дані, з можливістю перейти в картку клієнта.

Якщо клієнт ще не записаний у вашій базі, то повідомлення показуватиме тільки номер телефону, з можливістю створити нову картку для цього клієнта.

Дзвінок клієнту з його картки

У картці клієнта, навпроти його номера телефону, буде показуватися “трубка”. Після натискання на цю слухавку, буде ініційовано дзвінок клієнту, без необхідності ручного набору номера.


Процес відбувається в 3 етапи:

  • спочатку Binotel ініціює дзвінок на лінію вашої компанії
  • після того, як ваш співробітник зняв трубку, відбувається авто-дзвінок на номер клієнта
  • після того, як клієнт відповідає на дзвінок, Binotel пов’язує клієнта з вашим співробітником.

Аналітика за дзвінками

Вся аналітика за дзвінками представлена в особистому кабінеті Binotel. Appointer не надає такої аналітики.

Як налаштувати інтеграцію Binotel і Appointer

  1. Після того, як ви відкрили обліковий запис у Binotel, зверніться до їхньої служби підтримки, і попросіть повідомити вам:
    1. Binotel ID
    2. Binotel secret
    3. Binotel Key
    4. Внутрішній номер, прив’язаний до лінії Binotel (за замовчуванням, це 901, але він може змінюватися)
  2. Вкажіть підтримці Binotel наступний запит: “Також для нашого облікового запису прохання викликати скрипт https://client.appointer.com.ua/binotel, під час вхідних дзвінків (для відображення картки CRM), за методом API CALL SETTINGS.”
  3. Повідомте менеджеру Appointer ваш номер телефону Binotel, а також ваш Binotel ID, Binotel Secret, Binotel Key і внутрішній номер.
  4. Наш менеджер зробить усі налаштування протягом години.