У даній рубриці налаштовуються параметри СМС повідомлень про запис на прийом:
Користувачеві доступні наступні настройки СМС:
1) Негайне оповіщення про записи на прийом online-користувача: після того, як клієнт самостійно записався через віджет онлайн-запису, йому автоматично прийде повідомлення про створений записи.
2) Адміністратор може відправитм SMS-нагадування: при записи клієнтів через календар адміністратор самостійно вирішує, чи потрібно повідомляти клієнтів по СМС про створений запис.
3) Нагадати про запис на прийом за N годин: якщо ця опція активна, ваші клієнти будуть отримувати повідомлення по СМС за N годин до візитом.
4) Ви можете використовувати ключові слова для додавання потрібної інформації в текст СМС, яка буде відправлена клієнтові з нагадуванням про записи на прийом:
{date} – дата запису на прийом
{time} – час запису на прийом
{company} – назва компанії
{city} – місто
{address} – адреса компанії
{company_phone} – телефон компанії
{service} – послуги, на які записан клієнт
{employee_name} – ім’я співробітника
5) Ви також можете використовувати ключові слова для додавання потрібної інформації в текст СМС, яка буде відправлена співробітнику:
{client_phone} – номер телефону клієнта
{client_name} – ПІБ клієнта
{service} – послуга
{date} – дата запису на прийом
{time} – час запису на прийом
6) Привітати клієнта з днем народження за N днів: якщо ця опція активна, ваші клієнти будуть отримувати привітання з днем народження по СМС за N днів до дати, зазначеної в їх картці.
7) Ви можете використовувати ключові слова для додавання потрібної інформації в текст СМС, яка буде відправлена клієнту під час привітання з днем народження:
{client_name} – ПІБ клієнта
8) Текст СМС для клієнта з проханням залишити відгук про візит: необхідно вказати змінну {feedback_link} , яка вкаже на посилання для відкликання
9) СМС, яка відправиться клієнту за фактом оплати запису на прийом. Ви можете використовувати змінну {receipt_link} для посилання на фіскальний чек.
10) СМС, яка повідомить клієнта за кілька днів про близьке закінчення сертифікату.
Налаштування відправки СМС через Mobizon
Для роботи з СМС оповіщенням через шлюз Мобізон необхідно зареєструватися на сайті https://mobizon.ua/ та активувати опцію “Увімкнути доступ до API” в Меню – API.
Скопіюйте отриманий Ключ API:
І вставте його в відповідне поле “Аутентифікація” в налаштуваннях СМС в Аппоинтері:
Поповнення рахунку для відправки СМС відбувається на сайті https://mobizon.ua/
Налаштування відправки СМС через Турбо-СМС
Якщо ви хочете здійснювати відправку СМС через шлюз Турбо-СМС, то попередьте нашого менеджера, щоб він налаштував все необхідне. Далі:
- Створіть аккаунт на https://turbosms.ua/ та перейдіть в меню Шлюз (API) – Налаштування API:
2) Увімкніть опцію “SOAP”
3) Створіть Окремий логін авторизації на сервері а також Пароль авторизації на сервері.
4) Вкажіть Поточний пароль в TurboSMS
5) Збережіть зміни
6) У Аппоінтере, перейдіть в налаштування СМС, в поле Аутентифікація пропишіть логін і пароль, який ви задали вище, в форматі логін:пароль
Важливо:
при використанні Турбо-СМС обов’язково вказувати СМС-підпис.
Якщо у вас немає власного СМС-підпису, то ви можете використовувати один зі стандартних: AKCIYA, BEAUTY, Best-offer, Best-Shop, BonusShop, E-magazin, Magazin, IT Alarm, MAGAZIN, Dostavka24, SERVIS TAXI, TAXI, BRAND.
Для запиту власного СМС-підпису, дотримуйтесь інструкцій від Турбо-СМС: https://turbosms.ua/ua/guide.html#4