Система Аппоінтер дозволяє відправляти клієнтам або співробітникам повідомлення про записи на прийом через месенджер Telegram. На відміну від класичних СМС, відправка в Telegram абсолютно безкоштовна, тому ми наполегливо рекомендуємо нашим клієнтам робити розсилки саме через цей месенджер.
Важливо: якщо у вас включена СМС-розсилка і Telegram-розсилка, то:
- Ті клієнти або співробітники, які підписалися на вашого Telegram-бота, отримуватимуть тільки Telegram-розсилку
- Ті клієнти або співробітники, які не підписалися на Telegram-бота, продовжать отримувати тільки СМС-розсилку
Налаштування Telegram-повідомлень відбувається в кілька етапів:
- Компанії необхідно створити свого Telegram-бота і отримати його API-ключ
- Вказати цей API-ключ в настройках компанії Аппоінтера
- Повідомити назву бота всім клієнтам або співробітникам, які хочуть отримувати повідомлення в Telegram
- Клієнтам або співробітникам необхідно підписатися на цього бота і погодитися з наданням свого номера телефону
А тепер докладніше про кожен крок:
Створення Telegram-бота
1. Відкрийте додаток Telegram (на телефоні або комп’ютері)
2. У пошуку введіть botfather, і потім “Старт”
3. У діалозі введіть /newbot
4. Придумайте назву вашому боту. Це може бути назва вашої компанії.
5. Придумайте користувача свого бота. Він повинен закінчуватися на bot. Наприклад: svetlanabot
6. Якщо ви все зробили правильно, то у відповіді, яка
з’явиться буде вказано ваш API-ключ
Вказання API-ключа в налаштуваннях Аппоінтера
- Перейдіть в налаштування Аппоінтера, вкладка Telegram
- Увімкніть “Відправляти повідомлення в Telegram замість СМС”
– Ті клієнти або співробітники, які підписалися на вашого Telegram-бота, отримуватимуть тільки Telegram-розсилку
– Ті клієнти або співробітники, які не підписалися на Telegram-бота, продовжать отримувати тільки СМС-розсилку
Далі, налаштуйте всі повідомлення і вкажіть Ім’я бота й отриманий API-ключ у відповідних полях:
Підписка клієнтів на Telegram-бота вашої компанії
Кожному клієнту або співробітнику, який хоче отримувати ваші повідомлення у Telegram, необхідно підписатися на вашого бота. Мабуть, це єдина незручність в порівнянні з СМС, але таким чином ваші клієнти або співробітники можуть убезпечити себе від спаму.
- Повідомте назву вашого бота клієнтам або співробітникам
- Клієнт або співробітник може знайти його через пошук і натиснути Старт.
- Далі клієнту або співробітнику необхідно погодитися з наданням боту свого номера телефону. Це необхідна умова для отримання розсилок в бот, тому що клієнти та співробітники ідентифікуються в базі Аппоінтера за номером телефону.
Ось і все 🙂
Якщо у вас залишилися питання, то фахівці нашої служби підтримки допоможуть вам з налаштуванням.