Для створення нового запису, досить клікнути мишкою в бажану дату і час календаря. При цьому відкриється вікно створення нового запису.
З цього вікна ви можете:
- Змінити дату і час запису (її початок і закінчення).
- Задати періодичність: по яких днях тижня повинен повторюватися цей запис і в який період дат. Всі записи ланцюжка стають незалежними один від одного. Якщо ви міняєте якісь дані в одному із записів (час, співробітника, послугу або клієнта), ці дані НЕ зміняться в інших записах ланцюжка, і їх потрібно буде змінювати вручну.
- Вибрати співробітника.
- Вибрати зал або обладнання.
- Вибрати існуючого клієнта. Пошук клієнта здійснюється по всім полям: Ім’я, Прізвище, Телефон, Код, Номер абонемента
- Створити нового клієнта.
- Подивитися історію відвідувань клієнта і його мед. карту.
- Додати або видалити товари і послуги.
- Внести суму, яку сплатив клієнт.
Важливо: навпроти цього поля вказується сума, яку клієнт повинен сплатити (вона вираховується з вартості товарів і послуг, а також їх кількості), але можна вносити більшу чи меншу суму. Наприклад, якщо у клієнта є знижка. - Додати коментар.
- Призначити колірну мітку для запису: при натисканні на кольоровий квадратик “Мітка” запис змінить свій колір на обраний. Повторне натискання скасовує обраний колір.
Кнопка [Без оплати] має на увазі, що клієнт записався на прийом, але ще не відвідав ваш заклад і не вніс оплату. Такі записи не враховуватимуться в статистиці прибутку підприємства.
Кнопка [Оплата] має на увазі, що клієнт відвідав заклад і оплатив послуги. Такі записи будуть враховуватися в статистикою прибутку підприємства.
Кнопка [Видалити] дозволяє видалити запис.